Es Şekûr

Es Şekûr

Es Selâm

Eş Şehîd

Zûl Celalî Vel İkrâm

Zûl Celalî Vel İkrâm

el MÜBEDDİL

Aziz ve Celil Olan Allah kötülükleri iyiliğe Çeviren; kötülükleri iyilikle tebdil Edendir.
Tevbe edip iman edenlerin kötülükleri yerine bedel olarak iyilikleri Koyar ve kötülükleri iyilikle Değiştirir.
Allah (azze ve celle) aynı zamanda, eşya ve hadiselerde hikmetli değişiklikler Yapandır.

Mübeddil Adıyla Allah (azze ve celle) İstediği her şeyi İstediği her an İstediği şekil ve sıfatla Değiştirir ve Mübeddil Adıyla insanı da hâlden hâle Geçirir.

Kendi Rızasına uygun yaşamak isteyenlerin de Tevvab Adıyla tevbesini kabul Edip Mübeddil Adıyla onların kötülüklerini iyilikle Değiştirerek hâl ehli Yapar.
*****

“Ancak tevbe ve iman edip iyi davranışlarda bulunanlar başka; Allah onların kötülüklerini iyiliklere çevirir. Allah çok bağışlayıcıdır, engin merhamet Sahibidir.” (Furkan Suresi 70. Âyet Meali) *****

Ey uçsuz bucaksız kâinatın Sahibi Olan Rabb’im!
Ey kâinatta yegâne İrade Sahibi!
Ey İradesiyle bizi Hâlden hâle çeviren Rabb’im!
Ey bütün Hikmetlerin Sahibi!
Ey benim Sahibim!
Ey Hikmetiyle dünyayı hâlden hâle Çeviren Rabb’im!
Ey Mübeddil!Ey Allah!

******
Ey beni hâlden hâle Çeviren Rabb’im!

Ey Mübeddil!Hikmetinle beni hikmet sahibi kıl Rabb’im!

Mübarek Kur’anın hikmetlerini idrak etmemi nasip eyle!

Rabb’im!Amel, ahlâk ve ahvalde beni hikmet sahibi kıl!

Hikmetinle beni ilim sahibi kıl Rabb’im!

İlmimin Senin İlminle;İstek ve dileğimin Senin Dileğinle münasip olmasını nasip eyle!

Seni bilme; Sana gelme yollarını bana Aç Rabb’im!

Ve beni hilm sahibi kıl;Vakarlı; ağırbaşlı ve yumuşak huylu kullarından eyle beni!

Ve hikmetinle Rabb’im;O Güzel Mübeddil Adınla,Tevbemi kabul et benim!

Nasuh bir tevbeyle Sana teslim olmamı nasip eyle!

Nedametle başlayan saadeti nasip eyle bana Rabb’im!

Ve söz Verdiğin gibi Mübarek Kitabında;Mübarek Kitabında Müjdelediğin gibi;Bugüne kadar yaptığım kötülüklerimi iyiliğe Çevir benim!

Rabb’im!
Mübeddil Adınla;Vaadindeki Rahmeti görmemi;Hükümlerindeki adaleti görmemi;Menetmendeki iyiliği idrak etmemi nasip eyle!

******

“O halde sakın Allah'ı, peygamberlerine verdiği sözden cayacağımı sanma! Şüphesiz Allah güçlüdür, intikam sahibidir.O gün yeryüzü başka bir yere dönüştürülür, gökler de... Ve hepsi o tek ve kahredici Allah için fırlarlar;O gün, günahkârların zincire vurulmuş olduğunu görürsün.”
(İbrahim Suresi 47–48–49 Âyet Meali)

******

Ey geceyi gündüze;Gündüzü geceye tebdil Eden Allah’ım!

Sen yegâne Galip ve Hikmet Sahibisin!

Sen hayatın ve ölümün Sahibisin Rabb’im!

Kıyametten sonra arzı başka bir arzla, Gökleri de başka göklerle tebdil Edecek Olan Sensin!

Senin her şeye Gücün yeter Rabb’im!Benim de kötülüklerimi iyiliğe çevir Mübeddil Adınla!Mübeddil Adınla kalbimin pasını nura çevir!

Nurundan bir nur ver bana Rabb’im!

****

“Fakat onlar, yüz çevirdiler. Biz de üzerlerine Arim selini salıverdik ve o güzelim iki bahçelerini buruk yemişli, ılgınlı ve biraz da sedir ağacı bulunan iki harap bahçeye çevirdik.” (Sebe Suresi 16. Âyet Meali)

****

Allah’ım Sen Mübeddil’sin!Geceyi gündüze; kışı yaza Çevirirsin.

Senin her şeye gücün yeter.

Sen ki iman edip Salih amel işleyenlerinKötülüğünü iyiliğe Çevirirsin Mübeddil Adınla!

Sen ki arzı başka arzlarla; Gökleri başka göklerle tebdil Etmeye Kadirsin Rabb’im!

Benim kalbimi de Çevir Senin o mübarek Yoluna!

Kalbimi kötülüklerden Çevir Rabb’im!

Zerre kadar siyah nokta kalmayıncaya kadar,Kalbimi temizle benim Mübeddil Adınla!

Beni yüz çevirenlerden eyleme!

Gönlümün bahçelerini harap etme Rabb’im!

Yönünü Sana çevirenlerden,Kalbini ve ruhunu Sana teslim edenlerden Eyle beni!

****


“İnkar edenler asla diriltilmeyeceklerini iddia ettiler. De ki: "Hayır, Rabbim hakkı için mutlaka diriltileceksiniz, sonra da kesinlikle yaptıklarınız size anlatılacak ve o Allah'a göre kolaydır. Onun için siz, Allah'a, Resulüne ve indirdiğimiz nura (Kur'an'a) iman edin! Allah, ne yaparsanız haberdardır.Mahşer vaktinde sizi toplayacağı gün, işte o zarar günüdür. (Ancak) kim Allah'a inanır ve yararlı iş yaparsa, Allah onun kötülüklerini örter, onu (ve benzerlerini), içinde ebedî kalacakları, altlarından ırmaklar akan cennetlere sokar. İşte büyük kurtuluş budur.”

(Teğabün Suresi 7-8-9 Âyet Meali)

*****

Ve O Gün Rabb’im;O Hesap gününde;Kışımızı bahara Çevir bizim!

Hesabımızı Kolaylaştır!

Gecemizi gündüze çevir Rabb’im Hesap Gününde;Kolaylaştır hesabımızı!

Gökleri başka göklerle; arzı başka bir arzla değiştireceğin O Gün;Hesabımızı Kolaylaştır bizim Rabb’im!

Ve bizi al Cennetine!

Âmin! Âmin! Âmin!

V’el hamdülillahi Rabbi’l âlemin
Related Posts with Thumbnails